مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 16:102023-10-14حوادث

زیرساخت های ضعیف آتش نشانی مرکز خراسان جنوبی


آتش نشانی مرکز از زیرساخت های ضعیفی برخوردار است و با کمبود شدید نیرو مواجه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی بهترین، شهردار مرکز خراسان جنوبی امروز در دیدار با فرماندار نهبندان با اشاره به نقاط ضعف و قوت شهرداری بیرجند، اظهارداشت: آتش نشانی مرکز از زیرساخت های ضعیفی برخوردار است و با کمبود شدید نیرو مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از نیروهای آتشنشانی شهرداری بیرجند بازنشسته شده و یا در حال بازنشستگی هستند، افزود: جذب نیروی جدید نیز دارای شرایط خاصی است چراکه متقاضیان علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی، باید شرایط خاص و سختگیرانه ای داشته باشند.

شهردار بیرجندبا اشاره پیگیری های انجام شده برای جبران کمبود نیرو و تامین زیرساخت های شهرداری، بیان کرد: با اینکه بدنه شهرداری بیرجند باید از بدنه کارشناسی قوی برخوردار باشد، تمام سهیمه استخدامی شهرداری را به آتش نشانی اختصاص دادیم.

بهترین با بیان اینکه با تدابیر انجام شده، برخی از ایستگاه های آتش نشانی دارای تغییرات مطلوبی شدند، اظهار کرد: در گام های اول تجهیزات غواصی، لباس های شیمیایی و لباس های غواصی را تهیه کردیم.

وی از برگزاری دوره های آموزشی تخصصی ویژه آتش نشانان خبر داد و گفت: با خریداری این تجهیزات و ارائه این آموزش ها، آتشنشانی بیرجند نه تنها در اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های ضعیف آتش نشانی مرکز خراسان جنوبی

زیرساخت های ضعیف آتش نشانی مرکز خراسان جنوبی