مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-10سياسي

صیانت از صندوق های رأی تکلیف شرعی و قانونی همه مجریان انتخابات است


فرماندار ازنا با اشاره به اینکه دولت سیزدهم به هیچ گروه و جریان خاص سیاسی وابستگی ندارد گفت: صیانت از صندوق های رأی تکلیف شرعی و قانونی همه مجریان انتخابات است.

- ایسنا/لرستان فرماندار ازنا با اشاره به اینکه دولت سیزدهم به هیچ گروه و جریان خاص سیاسی وابستگی ندارد گفت: صیانت از صندوق های رأی تکلیف شرعی و قانونی همه مجریان انتخابات است.

محمدرضا فاتحی هجدهم مهرماه در نشست مشترک با اعضای ستاد انتخابات و هیئت های اجرایی و هیئت های نظارت ضمن تقدیر از اعضای هیئت نظارت و هیئت اجرایی شهرستان برگزاری انتخابات را در چهارچوب اصل بی طرفی و باعنایت به چهار اصل ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت دانست و اظهار کرد: دولت سیزدهم از دوگانگی ها و دوقطبی های ساختگی و کاذب گذشته عبور کرده و برای برگزاری انتخابات سالم به هیچ گروه و جریان سیاسی خاصی وابستگی و دلبستگی ندارد.

وی انتخابات را یک هنجار اجتماعی، حق شرعی و قانونی مردم و از مصادیق مردم سالاری دینی دانست و به ضرورت برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم تاکید کرد.

فاتحی گفت: متولیان و مجریان برگزاری انتخابات در فرمانداری و هیئت نظارت و هیئت های اجرایی امروز وظیفه سنگینی در صیانت از صندوق های رأی دارند و همه باید به اصل بی طرفی و اجرایی شدن مفاد قانون انتخابات اهتمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت از صندوق های رأی تکلیف شرعی و قانونی همه مجریان انتخابات است

صیانت از صندوق های رأی تکلیف شرعی و قانونی همه مجریان انتخابات است