مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 15:502023-09-28سياسي

اهانت به قرآن کریم یکی از راه کارهای یهودیان افراطی برای فرار از فشار مقاومت است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: طبق مستندات منتشر شده، نقشه اصلی اهانت به قرآن کریم از سوی سرویس های جاسوسی اسراییل غاصب یعنی موساد است و نکته قابل تامل این است که جناح های تندرو و کابینه نتانیاهو به شدت از این مسئله دفاع می کردند.

- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: طبق مستندات منتشر شده، نقشه اصلی اهانت به قرآن کریم از سوی سرویس های جاسوسی اسراییل غاصب یعنی موساد است و نکته قابل تامل این است که جناح های تندرو و کابینه نتانیاهو به شدت از این مسئله دفاع می کردند.

در واقع یهودیان افراطی یکی از شیوه های فرار از فشارهای محور مقاومت را توهین مستقیم به اسلام می دانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی آل هاشم -نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز- در وبینار اول سی و هفتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی اظهار کرد: بدون توجه به واقعیت های حاکم در جوامع اسلامی و تنها با اکتفا بر آرمان های دینی، هیچ معجزه ای در عرصه تقریب مذاهب و مبارزه فکری با فرقه های ضاله که مانع تحقق گفتمان توحید است، اتفاق نخواهد افتاد.

امروز باید اندیشمندان اسلامی بر واقعیات خارجی حاکم بر جوامع اسلامی اندیشه ورزی کنند تا شاهد بلوغ عقلی جامعه اسلامی برای رسیدن به زبان مشترک در مسیر تقریب باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت به قرآن کریم یکی از راه کارهای یهودیان افراطی برای فرار از فشار مقاومت است

اهانت به قرآن کریم یکی از راه کارهای یهودیان افراطی برای فرار از فشار مقاومت است