مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 21:252023-09-26بين الملل

رهبر انصارالله: تحرکات لابی صهیونیستی در جهان برای مهار مسلمانان است


رهبر جنبش انصارالله یمن هدف از «تحرکات لابی یهودی صهیونیستی در جهان با کمک آمریکا را مهار مسلمانان و نفوذ میان آنها» دانست.

- رهبر جنبش انصارالله یمن هدف از تحرکات لابی یهودی صهیونیستی در جهان با کمک آمریکا را مهار مسلمانان و نفوذ میان آنها دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از المسیره، سید عبدالملک الحوثی ، رهبر جنبش انصارالله یمن سه شنبه شب در سخنانی به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) گفت که با گذشت زمان، تأثیر در تغییر مفاهیم، ​​باورها و فرهنگ ها افزایش می یابد تا وابستگی مردم به اسلام به یک وابستگی ظاهری تبدیل شود.

رهبر انصارالله افزود: هدف جنگ نرم کنترل ملت در عرصه های مختلف است و ملت باید انسجام داشته باشد و به سمت بازیابی نقش رهبری خود در جهان حرکت کند.

سید عبدالملک الحوثی ادامه داد: تحرکات لابی یهودی صهیونیستی در جهان و بازوان آنها یعنی آمریکایی ها و صهیونیست و برخی از سازمان های اروپایی با هدف مهار مسلمانان و ایجاد نفوذ میان آنها صورت می گیرد.

وی همچنین گفت که مأموریت اصلی رسالت الهی و نهضت رسول اکرم (ص) بیرون آوردن مردم از تاریکی به سوی نور در پیامی جهانی است که دارای رهنمون های کافی برای تضمین هدایت همه جوامع بشری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انصارالله: تحرکات لابی صهیونیستی در جهان برای مهار مسلمانان است

رهبر انصارالله: تحرکات لابی صهیونیستی در جهان برای مهار مسلمانان است