مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 13:102023-10-14ورزشي

دولتی ها لارستان را دریابند


نیک اندیش مطرح لارستانی خطاب به وزیر ورزش گفت: نیکوکاری مردم منطقه محروم لارستان در تمام کشور زبانزد است، اما متأسفانه این رویکرد سبب شده تا مسئولان در تمامی کارها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، در حاشیه سفر امروز وزیر ورزش و جوانان به شهرستان لارستان خیرین و مردم از عدم توجه دولت به این منطقه گلایه کرده و خواستار توجه بیشتر و رفع محرومیت ها شدند.

مسعود راستی نیک اندیش سرشناس لارستانی خطاب به وزیر ورزش از عدم توجه دولتی ها به این شهرستان سخن گفت و اظهار داشت: ما منتظر حضور رییس جمهور در لارستان بودیم، از مدت ها قبل با همکاری استاندار فارس و فرماندار لارستان قرار شد آیت الله رییسی در سفر خود به استان فارس به لارستان هم بیایند اما این سفر به دلایلی که ناشی از نفوذ و دخالت دیگران است لغو شد.

این نیک اندیش لارستانی سهم دولت را در پروژه ها کم دانست و گفت: اینجا در شهر و روستا هرچه که می بینیم از خیرین است، خیرین پای کار مردم هستند کمک می کنند طرح ها و پروژه های مختلفی را برای خدمت به مردم احداث می کنند اما سهم دولت کجاست؟! در شهرستان های همجوار ما نقش دولت پررنگ تر است.

این شایسته نیست که در منطقه ای که خیرین پای کار هستند دولت سهم خود را ادا نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولتی ها لارستان را دریابند

دولتی ها لارستان را دریابند