مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 15:302023-10-08سياسي

امیرآبادی: مجلس به دنبال رفع مشکلات بازنشستگان است


نماینده قم در مجلس با بیان اینکه نمایندگان مسئله ایثارگران و بازنشستگان را مورد توجه ویژه قرار داده اند، گفت: درخصوص حقوق اقشار بازنشسته، کارگر و ایثارگر کوتاه نیامده و به دنبال رفع مشکلات آنها در لایحه برنامه هفتم توسعه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه توانا، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه 16 مهرماه مجلس در تذکری آیین نامه ای گفت: مجلس یازدهم مسئله ایثارگران، بازنشستگان و فرهیختگان را مورد توجه ویژه قرار داده است، لذا زمانی که در هر جلسه ای موضوعات مرتبط با آن مطرح و پاس گلی به رییس جلسه می دهیم برای مجلس زمانبر است.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته رییس مجلس عنوان کردند که موضوعات مرتبط با بازنشستگان، کارگران و ایثارگران را دنبال می کنیم، اظهار کرد: بنده به آقای قالیباف مراجعه کردم که چرا از ماده مرتبط با ایثارگران عبور کردید و ایشان پاسخ دادند که قراری با دولت داریم و در حال پیگیری این مسائل هستیم تا هم حقوق ایثارگران پایمال نشود و هم شورای نگهبان مصوبه را رد نکند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه مجلس یازدهم به این موضوع توجه ویژه دارد و نمایندگان درخصوص حقوق اقشار بازنشسته، کارگر و ایثارگر کوتاه نخواهد آمد، تأکید کرد: بنده معتقدم بازنشستگان به دلیل رفت و آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرآبادی: مجلس به دنبال رفع مشکلات بازنشستگان است

امیرآبادی: مجلس به دنبال رفع مشکلات بازنشستگان است