مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 15:202023-09-23سياسي

اعتراض ستاد حقوق بشر ایران به حمایت جاوید رحمان از منافقین


دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه با ارسال نامه ای به رییس شورای حقوق بشر و کمیسر عالی به مواضع جاوید رحمان در حمایت از گروهک های تروریستی منافقین اعتراض کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، کاظم غریب آبادی؛ دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در نامه ای به رییس شورای حقوق بشر و کمیسر عالی از رویکرد و مواضع جانبدارانه جاوید رحمان در حمایت از گروهک های تروریستی و تروریست ها به شدت انتقاد کرد.

در متن این نامه آمده است: گروهک های تروریستی که در رأس آنها منافقین قرار دارند، تمامی اقشار جامعه را از زن و مرد، کودک و پیر مورد هدف قرار داده اند.

طنز تلخ این است که سران این گروهک جانی و خطرناک چهره حقوق بشری به خود گرفته و خود را حامی حقوق بشر معرفی می کنند و به جای اینکه در مقام متهم و پاسخگویی قرار داده شوند، با فریب افرادی مثل آقای جاوید رحمان، مظلوم نمایی می کنند.

آقای رحمان که مدعی حمایت از حقوق بشر مردم ایران است، چرا تاکنون در مورد اعمال تحریم های گسترده ظالمانه یکجانبه و اقدامات متعدد تروریست ها علیه مردم ایران سکوت اختیار کرده است؟! چرا تاکنون حتی یک بیانیه توسط نامبرده در دفاع از قربانیان ترور و تحریم در ایران صادر نشده و یا در یک نشست علمی و تبیینی در مورد نقض حقوق مردم ایران در اثر ترور و تحریم ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض ستاد حقوق بشر ایران به حمایت جاوید رحمان از منافقین

اعتراض ستاد حقوق بشر ایران به حمایت جاوید رحمان از منافقین