مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 09:002023-10-17دانش

پذیرش 3700 دانشجو در دانشگاه پیام نور همدان


رییس دانشگاه پیام نور استان همدان از آغاز ثبت نام غیرحضوری 3700 نفر از پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی این دانشگاه خبر داد.

- دکتر علی حسین محمدظاهری در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، افزود: ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی از روز شنبه 22 مهرماه از طریق سایت گلستان آغاز شده است.

وی با اشاره به شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو، اضافه کرد: مرحله اول ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور از طریق سایت گلستان به صورت غیرحضوری انجام می شود.

محمدظاهری خاطرنشان کرد: امسال 3700 داوطلب در واحدهای این دانشگاهی در سطح استان ثبت نام کرده اند که پذیرش نهایی از 22 مهرماه آغاز شده است و تا 7 آبان ادامه دارد.

وی با اشاره به پذیرش دانشجو در سه مقطع تحصیلی و با بیان اینکه داوطلبان باید برای تکمیل پرونده و پذیرش نهایی اقدام کنند، یادآور شد: برای ارتقاء سطح کیفی دانشگاه، اقداماتی انجام شده و آمایش نیز توسط وزارت علوم در همه دانشگاه های کشور در حال انجام است و دانشگاه پیام نور نیز تضمین کیفیت را با مقام هایی که به دست آورده، عملی و اجرایی کرده است.

رییس دانشگاه پیام نور استان همدان در پاسخ به این سوال که گفته می شود این دانشگاه در حال تعطیلی است، اعلام کرد: به هیچ عنوان قرار نیست دانشگاه پیام نور حذف شود و با قدرت در انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 3700 دانشجو در دانشگاه پیام نور همدان

پذیرش 3700 دانشجو در دانشگاه پیام نور همدان