مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 15:402023-10-11فرهنگي

گم شده در یانکرز روی صحنه می رود


نمایش گم شده در یانکرز به نویسندگی نیل سایمون و کارگردانی سمیه ثابت نیا، 27 و 28 مهرماه در پلاتو حیاتی مهر به روی صحنه می رود.

- ایسنا/البرز نمایش گم شده در یانکرز به نویسندگی نیل سایمون و کارگردانی سمیه ثابت نیا، 27 و 28 مهرماه در پلاتو حیاتی مهر به روی صحنه می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مترجمان این نمایشنامه بهروز محمودی بختیاری و مینا رضا پور هستند و امیرحسین دمیرچی و شاهین اوج، صحنه خوانی این اثر را عهده دار هستند.

همچنین سمیه ثابت نیا در نقش های جی و گرت، عسل حسینی در نقش ارتی، شاهین اوج در نقش ادی، سونیا باقری در نقش بلا، امیرحسین دمیرچی در نقش لویی و مهدیه فیروزبخت در نقش مادربزرگ، خوانش گران این نمایشنامه هستند و طراحی پوستر این نمایشنامه خوانی را سونیا باقری عهده دار بوده است.

گفتنی است در نمایشنامه ی گمشده در یانکرز، با دو نوجوان مواجهیم که قرار است به علت سفر کاری پدرشان (ادی)، مدتی را در محله ی یانکرز نیویورک با مادربزرگ بی عاطفه و عمه کودک صفت و شیرین عقل خود سپری کنند.

ورود لویی (عموی بچه ها) که یک خلافکار فراری است، اتفاقاتی را در این خانواده ی از هم پاشیده رقم می زند و بچه ها تا هنگام بازگشت پدرشان، با واقعیت های مختلف زندگی رو به رو می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گم شده در یانکرز روی صحنه می رود

گم شده در یانکرز روی صحنه می رود