مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-14بين الملل

حرکت طلایی ایران و روسیه درحوزه انرژی


در سفر وزیر نفت به روسیه درباره موضوعات مختلفی صحبت شد که مهم ترین آن برداشتن گام های عملی دو کشور برای ایجاد قطب گازی در خلیج فارس بود.

- در سفر وزیر نفت به روسیه درباره موضوعات مختلفی صحبت شد که مهم ترین آن برداشتن گام های عملی دو کشور برای ایجاد قطب گازی در خلیج فارس بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر نفت با عنوان رییس طرف ایرانی کمیسیون عالی همکاری های مشترک جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه به دعوت رسمی الکساندر نواک، معاون نخست وزیر روسیه و رییس طرف روس این کمیسیون و با هدف توسعه مناسبات دوجانبه و شرکت در مجمع بین المللی هفته انرژی روسیه روز چهارشنبه وارد مسکو شد.

جواد اوجی در بدو ورود به روسیه هدف اصلی از این سفر را پیگیری تفاهم نامه ها، قراردادها و پروژه ها با شرکت های روس و استفاده از ظرفیت هفته انرژی روسیه برای پیشبرد برنامه های سرمایه گذاری در صنعت نفت و گاز ایران اعلام کرد و گفت: ایران و روسیه می توانند با بهره گیری از ظرفیت های مشترک، تحریم ها علیه دو کشور را بدون اثر کنند و در بازار انرژی جهان بسیار تأثیرگذار باشند.

به گفته وی در دو سال گذشته طرح های سرمایه گذاری برای افزایش تولید نفت و گاز انجام شد و ظرفیت پالایشی به ارزش 12 میلیارد دلار به بهره برداری رسید، دولت سیزدهم و وزارت نفت با برخورداری از نقشه راه برای افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت طلایی ایران و روسیه درحوزه انرژی

حرکت طلایی ایران و روسیه درحوزه انرژی