مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 11:302023-09-23سياسي

دانش آموزان با ثبات قدم مسیر توسعه کشور را هموار کنند


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: دانش آموزان، آینده سازان کشور هستند و باید با ثبات قدم خود در کسب علم و دانش، مسیر توسعه کشور را هموار کنند.

- ایسنا/زنجان نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: دانش آموزان، آینده سازان کشور هستند و باید با ثبات قدم خود در کسب علم و دانش، مسیر توسعه کشور را هموار کنند.

آیت الله علی خاتمی صبح امروز (یکم مهرماه) در مراسم جشن نواختن زنگ مهر و آیین بازگشایی مدارس در زنجان با تأکید بر ارتباط تنگاتنگ مدارس و اولیای دانش آموزان، اظهار کرد: امروز دو عید بزرگ است بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس، هفته ای که یادآور رشادت های رزمندگان است.

وی با تاکید بر روشنگری در حوزه دفاع مقدس، تصریح کرد: با جنگ موافق نیستیم، چون جنگ نابسامانی و از هم پاشیدگی خانواده و داغ عزیز دارد؛ ما هم به همین دلایل جنگ نکردیم؛ ولی 45 سال قبل وقتی امام راحل با اندیشه حریت، انقلاب کردند و پیروز هم شدیم، دشمنان جنگ را علیه ما آغاز کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه ایران مدنیت 8 هزار ساله دارد، گفت: امپراطوری ایران وسیع ترین جغرافیا و افتخارات زیادی داشته اما در اثر بی لیاقتی برخی زمامداران بخشی از پاره تن کشور از آن جدا شده است؛ یعنی هر زمان که جنگی رخ داده بخشی از پاره تنمان ایران از آن جدا شده است و اینها قطعاً دردآور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان با ثبات قدم مسیر توسعه کشور را هموار کنند

دانش آموزان با ثبات قدم مسیر توسعه کشور را هموار کنند