مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 12:052023-09-30اجتماعي

همدان کمبودی در سرویس مدارس ندارد


مدیر معاونت تاکسیرانی سازمان شهرداری همدان با بیان اینکه کمبودی از لحاظ سرویس مدرسه در شهر همدان نداریم گفت: امسال 2 هزار سرویس مدرسه در همدان ساماندهی می شود.

- محمود حضرتی در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه کرایه های سرویس های مدارس بر اساس نرخنامه مصوب شورای اسلامی شهر همدان است اظهار کرد: آموزش و پرورش متولی نظارت بر قراردادهای رانندگان با مدارس و والدین است و باید این موضوع مورد توجه این نهاد باشد.

وی بیان کرد: اداره کل آموزش و پرورش و مدیران مدارس باید با شرکت های سرویس مدارس قرارداد منعقد کنند و ابتدا نظارت ها از سوی آنها باشد و بعد ما نیز به وظیفه خود عمل کنیم.

مدیر معاونت تاکسیرانی سازمان شهرداری همدان با بیان اینکه ما بر اساس قوانین با متخلفان برخورد می کنیم گفت: از چهارشنبه هفته گذشته که کلاس اولی ها به مدرسه رفتند تا امروز گشت مشترک سازمان صمت، تعزیرات حکومتی و معاونت تاکسیرانی اجرایی شده و با رانندگانی که بیش از نرخ مصوب مبالغی دریافت کردند، برخورد شده است.

23 اکیپ بر سرویس های مدارس شهر همدان نظارت دارند وی با تاکید به اینکه ناظر اولیه مدیران مدارس هستند که باید با شرکت های سرویس های مدارس قرارداد منعقد کنند تا راننده ای نتواند مبالغ اضافی از خانواده ها دریافت کند افزود: ابتدا 18 اکیپ بازرسی را برای س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان کمبودی در سرویس مدارس ندارد

همدان کمبودی در سرویس مدارس ندارد