مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 13:202023-09-23سياسي

اجرای 60 عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در ملایر


فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه امسال گرامیداشت هفته دفاع مقدس با شعار محوری «ما متحدیم» از 29 شهریورماه آغاز شده است، گفت: طی این هفته بیش از 60 عنوان برنامه متنوع در حوزه های مختلف به همت نیروهای سپاه و بسیج در سطح شهرستان ملایر اجرا می شود.

- ایسنا/همدان فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه امسال گرامیداشت هفته دفاع مقدس با شعار محوری ما متحدیم از 29 شهریورماه آغاز شده است، گفت: طی این هفته بیش از 60 عنوان برنامه متنوع در حوزه های مختلف به همت نیروهای سپاه و بسیج در سطح شهرستان ملایر اجرا می شود.

سرهنگ علی اصغر فارسی شنبه یکم مهرماه به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران، افزود: نخستین برنامه ما به مناسبت این هفته حضور 400 نفر از مسئولان، بسیجیان و فرماندهان دفاع مقدس در محل فرمانداری و شرکت در مراسم دیدار ویدئو کنفرانسی با رهبر معظم انقلاب تحت عنوان برنامه از دیروز تا امروز بود که انجام شد.

وی به شرکت بسیجیان و نیروهای سپاه پاسداران ملایر در دعای ندبه در محل گلزار شهدای بام ملایر و نماز جمعه اشاره و خاطرنشان کرد: یادواره شهدای طلاب در محل مسجد جامع و یادواره شهدای روستای زاغه انوج نیز با حضور اقشار مختلف مردم در همین راستا برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 60 عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در ملایر

اجرای 60 عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در ملایر