مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 12:362023-09-25اجتماعي

خداحافظی دانش آموزان روستای پشرت ساری با مدرسه کانکسی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مدرسه ابتدایی حضرت فاطمه (س) روستای پشرت با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در روستای دوردست و محروم پشرت بخش چهاردانگه ساری افتتاح و به بهره برداری رسید.

این مدرسه به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا و با مشارکت و همراهی خیر ارجمند خانم موسوی و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان مازندران تنها طی 10 ماه با ارزش 27 میلیارد و 500 میلیون ریال در 119 متر مربع احداث شده است.

*ساخت مدرسه هوشمند روستای پشرت   سردار سیاوش مسلمی در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با افتتاح این مدرسه لبخند شادی بر لبان کودکان و رضایتمندی مردم این منطقه دیده شد، گفت: این مدرسه به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا و با مشارکت و همراهی خیر ارجمند خانم موسوی و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان مازندران تنها در 10 ماه با ارزش 27 میلیارد و 500 میلیون ریال در 119 متر مربع احداث شده است.

فرمانده سپاه کربلا افزود: این مدرسه با استانداردهای لازم و هوشمند ساخته شد.

سردار مسلمی ادامه داد:  دانش آموزان این منطقه که تا سال قبل در کانکس درس می خواندند حالا با اقدام جهادی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا، سال تحصیلی جدید خود را در مدرسه ای نو و تازه ساخت آغاز خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی دانش آموزان روستای پشرت ساری با مدرسه کانکسی

خداحافظی دانش آموزان روستای پشرت ساری با مدرسه کانکسی