مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 18:552023-10-01اقتصادي

فعالیت 717 واحد دانش بنیان در داخل شهرک های صنعتی کشور


معاون وزیر صمت و مدیرعامل شهرک های صنعتی ایران در سفر به مهریز یزد گفت: تعداد 717 واحد دانش بنیان در سراسر کشور در داخل شهرک های صنعتی به بهره برداری رسیده و در حال فعالیت هستند.

- ایسنا/یزد معاون وزیر صمت و مدیرعامل شهرک های صنعتی ایران در سفر به مهریز یزد گفت: تعداد 717 واحد دانش بنیان در سراسر کشور در داخل شهرک های صنعتی به بهره برداری رسیده و در حال فعالیت هستند.

فرشاد مقیمی امروز یکشنبه، 9 مهر در سفر به مهریز یزد اظهار کرد: در مجموعه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در راستای سیاست های کلانی که وزارت صنعت، معدن و تجارت و دولت سیزدهم دنبال می کنند، در حوزه فعالیت های مربوط به شرکت های دانش بنیان، اخیرا یک بسته حمایتی توسط وزارتخانه رونمایی شد که بخشی از خدمات آن مربوط به سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران است.

وی ادامه داد: تعداد 717 واحد دانش بنیان از حدود 9 هزار واحد دانش بنیان در سراسر کشور در داخل شهرک های صنعتی به بهره برداری رسیدند و در حال فعالیت هستند.

مقیمی تصریح کرد: حدود 450 طرح در دست ساخت و ساز نیز وجود دارد که این تعداد طرح در حوزه دانش بنیانی در مجموعه شهرک های صنعتی در سراسر کشور مستقر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 717 واحد دانش بنیان در داخل شهرک های صنعتی کشور

فعالیت 717 واحد دانش بنیان در داخل شهرک های صنعتی کشور