مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-14بين الملل

دولت فرانسه هشدار مربوط به «تروریسم» را در بالاترین سطح قرار داد


در پی حمله یک مهاجم با چاقو به دبیرستانی در شهر «آراس»، واقع در شمال فرانسه که یک کشته و دو مجروح بر جای گذاشت، دولت این کشور «هشدار مربوط به تروریسم» را در بالاترین سطح ممکن قرار داد.

- دولت فرانسه هشدار مربوط به تروریسم را در بالاترین سطح قرار داد در پی حمله یک مهاجم با چاقو به دبیرستانی در شهر آراس ، واقع در شمال فرانسه که یک کشته و دو مجروح بر جای گذاشت، دولت این کشور هشدار مربوط به تروریسم را در بالاترین سطح ممکن قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این قانون و هشدار جدید توسط الیزابت بورن نخست وزیر فرانسه اعلام شد و او این اقدام را پس از دیدار با امانوئل ماکرون رییس جمهور این کشور انجام داد.

همچنین به شهروندان فرانسه گفته شده است که هوشیار و مطلع بمانند و اگر به وضعیت مشکوکی برخورد کردند با پلیس تماس بگیرند.

راشا تودی گزارش می دهد که روز جمعه، یک مرد در دبیرستانی در شهر آراس با ضربات چاقو یک معلم را کشت و دو نفر از کارمندان این دبیرستان به شدت زخمی شدند.

به گفته برخی منابع خبری، اصالت فرد حمله کننده با چاقو به این دبیرستان، چچنی بوده و نامش به دلیل افراط گرایی در فهرست افراد تحت نظر پلس فرانسه بوده است.

پس از وقوع این حادثه ماکرون از این دبیرستان بازدید کرد و ضمن آنکه وحشی گری تروریسم را محکوم کرد، از دولت فرانسه نیز خواست تا متح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت فرانسه هشدار مربوط به «تروریسم» را در بالاترین سطح قرار داد

دولت فرانسه هشدار مربوط به «تروریسم» را در بالاترین سطح قرار داد