مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 19:002023-10-16اقتصادي

850 کیلومتر از راه های سمنان خط کشی شد


رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان از انجام 850 کیلومتر خط کشی در محورهای استان سمنان در نیمه نخست امسال خبر داد.

- ابوالفضل نظری، رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: این اداره به منظور افزایش ایمنی محورها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه به خصوص در زمان مه گیر بودن مناطق کوهستانی در شب با دید محدود، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جداکننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات اجرای خط کشی را در 850 کیلومتر از محورهای این استان انجام داد.

وی با توجه به امحای بخش هایی از خطوط جاده ای و همچنین بهسازی و روکش آسفالت محورهای جاده ای استان اظهار کرد: عملیات خط کشی در قالب خطوط سرد و گرم و همچنین نقوش در سایر محورهای شهرستان های استان در حال اجراست.

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان اجرای نقوش را در راستای انتقال مفاهیم اطلاعاتی به رانندگان مهم ارزیابی کرد و گفت: به منظور جلوگیری از حوادث جاده ای، 157 مترمربع از محورهای استان به علائم افقی و خط نوشته تجهیز شده و تکمیل این تجهیزات به نحو مناسب و با توجه امکانات به روز در محورها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

850 کیلومتر از راه های سمنان خط کشی شد

850 کیلومتر از راه های سمنان خط کشی شد