مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 11:452023-09-25ورزشي

محمدپور: سه سال شبانه روز در اردو بودم اما همه چیز بهم ریخت


ما مجبور شدیم سه سال شبانه روزی در اردو باشیم تا از آمادگی فاصله نگیریم اما با ناکامی در این بازی ها نمی دانم باید با شرایط زندگی ام چه کنم؟ - ملی پوش رویینگ انفرادی مردان گفت: ما مجبور شدیم سه سال شبانه روزی در اردو باشیم تا از آمادگی فاصله نگیریم اما با ناکامی در این بازی ها نمی دانم باید با شرایط زندگی ام چه کنم؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی ایسنا به هانگژو، امیر حسین محمدپور، ملی پوش رویینگ انفرادی مردان بعد از ناکامی در مسابقه فینال اظهار کرد: امروز مسابقه سنگین وزن تک نفره بود اما با توجه به اینکه من سالها است که در بخش سبک وزن در رشته رویینگ انفرادی پارو میزنم و در مسابقات شرکت می کنم، اصلا بدنم به رقبایی که در مسابقه سنگین وزن حضور داشتند نمی خورد و شرایط آمادگی ام با آنها یکی نبود.

محمدپور گفت: دلیل اینکه من مجبور شدم برخلاف شرایط فیزیکی و بدنی که داشتم به مصاف رقبای قدرتمندم در رویینگ سنگین وزن بروم این بود که چینی ها با توجه به امتیازی که به عنوان میزبان داشتند تصمیم گرفتند یکسری اوزان را که المپیکی نیستند کاهش داده و حذف کنند که وزن من هم جزو این اوزان بود.

همین باعث شد که من اینجا نتوانم نتیجه بگیرم و ناکام ماندم، وگرنه اگر این رویداد در بخش تخصصی خودم برگزار می شد قطعا حرف برای گفتن داشتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدپور: سه سال شبانه روز در اردو بودم اما همه چیز بهم ریخت

محمدپور: سه سال شبانه روز در اردو بودم اما همه چیز بهم ریخت