مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 15:252023-10-22ورزشي

به اهتزاز درآوردن پرچم ایران در میادین بین المللی یک ارزش است


 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان معتقد است که به اهتزاز درآوردن پرچم ایران در میادین بین المللی یک ارزش محسوب می شود.

- ایسنا/سمنان  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان معتقد است که به اهتزاز درآوردن پرچم ایران در میادین بین المللی یک ارزش محسوب می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در دیدار با جمعی از قهرمانان ورزشی استان سمنان که به بهانه هفته تربیت بدنی برگزار شد ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش به تبیین آیه نَحْنُ أَقْرَبُ إِلَیْهِ مِنْ حَبْلِ الْوَرید پرداخت و اظهار کرد: این آیه شریفه زبان حال بسیاری از افراد است که دوست نزدیکتر از من به من است، وین عجب تر که من از وی دورم خداوند از هر موجود دیگری به همه ما نزدیکتر است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه افرادی که دارای شرایط خاص جسمانی هستند زمینه بیشتری برای نزدیکی به خداوند دارند افزود: حافظ شیرازی می گوید بیدلی در همه احوال خدا با او بود، او نمی دیدش و از دور خدایا می کرد وی با اشاره به روایتی از امام علی (ع) گفت: امیرالمؤمنین علی (ع) فرمود قِیمَهُ کُلِّ إمرئٍ ما یُحْسِنُهُ ارزش هرکسی به آن چیزی است که آن را خوب می شمارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به اهتزاز درآوردن پرچم ایران در میادین بین المللی یک ارزش است

به اهتزاز درآوردن پرچم ایران در میادین بین المللی یک ارزش است