مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 11:252023-09-27اجتماعي

جاده ای به نام مرگ


استان همدان یکی از شاهراه های اصلی تردد به نقاط غربی کشور به شمار می رود به طوری که سالانه خودروهای بی شماری از این استان به سمت غرب عبور می کنند.

- همدان به علت قرارگیری در کُریدور غرب کشور نقش بسزایی در تأمین و توزیع کالا به استان های غربی دارد.

همچنین گردشگران برای رسیدن به مقاصد مختلف گردشگری از این استان تردد می کنند بنابراین وجود زیرساخت های اساسی حمل ونقل به ویژه جاده یکی از الزامات این استان به شمار می رود.

با توجه به اینکه همدان، استانی گردشگرپذیر بوده و جاذبه های گردشکری زیادی در شهرستان های این استان وجود دارد، گردشگران زیادی به این استان سفر می کنند.

یکی از نقاط جاذب گردشگر در استان همدان وجود بزرگترین غار آبی جهان است که در روستای علیصدر از توابع شهرستان کبودراهنگ واقع شده و سالانه تعداد زیادی از مسافران به این روستا سفر می کنند اما نکته حائز اهمیت این است که محور علیصدر یکی از پرحادثه ترین محورهای استان بوده و روزانه شاهد تصادفات متعددی در این مسیر هستیم که نقطه ضعف بزرگی برای گردشگری استان به شمار می رود.

با توجه به اینکه در ماه های اخیر تصادفات زیادی در محور همدان- گل تپه- علیصدر رخ داده، ایسنا برآن شد نشستی در زمینه بررسی وضعیت راه های استان همدان با محوریت نقاط حادثه خیز با حضور مسئولان ذیربط ترتیب دهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده ای به نام مرگ

جاده ای به نام مرگ