مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 21:302023-10-07پزشكي

امحاء بیش از 20 تن مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی در الیگودرز


رییس شبکه بهداشت و درمان الیگودرز از امحاء بیش از 20 تن مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و تاریخ گذشته در شهرستان خبر داد.

- ایسنا/لرستان رییس شبکه بهداشت و درمان الیگودرز از امحاء بیش از 20 تن مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و تاریخ گذشته در شهرستان خبر داد.

حمزه طولابی امروز 15 مهرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای بازرسی کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت به اتفاق بازرسین ادارات طی گشت های مشترک از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و آرایشی بهداشتی، 20 تن مواد فاسد و تاریخ گذشته کشف و جمع آوری شد و متصدیان متخلف جهت رسیدگی به مراجع قانونی معرفی شدند.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی با دادستان شهرستان و تنظیم صورت جلسه، اجناس فاسد و توقیف شده توسط کارشناس بهداشت محیط و با حضور نماینده دادستان به محل دفن زباله های شهرستان انتقال و معدوم شدند.

رییس شبکه بهداشت الیگودرز خاطرنشان کرد: در صورت تکرار تخلف از سوی این مراکز و اماکن، ضمن برخورد با متخلفان، پرونده آن ها به مراجع قضایی و تعزیراتی ارسال و از فعالیت آن ها جلوگیری خواهد شد.

طولابی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده تخلف بهداشتی از سوی مراکز عرضه مواد غذایی یا اماکن عمومی موارد را از طریق تماس با سامانه 190 یا به بازرسان بهداشت اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امحاء بیش از 20 تن مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی در الیگودرز

امحاء بیش از 20 تن مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی در الیگودرز