مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 09:002023-10-21سياسي

لزوم ارائه آموزش های فنی و حرفه ای در عرصه های مختلف با خلاقیت و ابتکار


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: فرهنگ کار در جوان ترین استان کشور آسیب دیده و نیازمند فرهنگسازی و ارائه آموزش های فنی و حرفه ای در عرصه های مختلف با خلاقیت و ابتکار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در دیدار مدیرکل و معاونین فنی و حرفه ای استان اظهار کرد: اداره کل فنی و حرفه ای در توانمندسازی نیروها برای تأثیرگذاری در سطح جامعه و نیز تبدیل استعدادهای بالقوه به بالفعل نقش مهمی بر عهده دارد.

امام جمعه زاهدان افزود: نیازها در سیستان و بلوچستان زیاد و جوان ترین استان کشور هستیم و این در حالی است که مسیر رشد استان شتاب گرفته و ارائه آموزش های فنی و حرفه ای در عرصه های مختلف کشاورزی، دامداری، صنعت، ریل و.

تلاش بیشتر را می طلبد.

آیت الله محامی بیان کرد: کار اداره کل فنی و حرفه ای در سیستان و بلوچستان با سختی هایی مواجه است از این جهت که فرهنگ کار در استان آسیب دیده و جوانان به مشاغل کاذب روی آورده اند و برای فرهنگ سازی در این حوزه باید مسیرهای مختلف را دنبال کنید.

وی ادامه داد: با توجه به محدویت امکانات در سیستان و بلوچستان پیشبرد آموزش های فنی و حرفه ای در این استان نیازمند خلاقیت و ابتکار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارائه آموزش های فنی و حرفه ای در عرصه های مختلف با خلاقیت و ابتکار

لزوم ارائه آموزش های فنی و حرفه ای در عرصه های مختلف با خلاقیت و ابتکار