مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 08:052023-10-05ورزشي

دایه دایه حس مقاومت، ایران دوستی و وطن پرستی را به رخ می کشد


مربی فنی گروه موسیقی شباهنگ تهران گفت: موسیقی حماسی دایه دایه این قدر جذاب و فاخر است که هر وقت آن را گوش می دهیم حس مقاومت، ایران دوستی و وطن پرستی را به رخ می کشد.

- "دایه دایه" حس مقاومت، ایران دوستی و وطن پرستی را به رخ می کشد ایسنا/لرستان مربی فنی گروه موسیقی شباهنگ تهران گفت: موسیقی حماسی "دایه دایه" این قدر جذاب و فاخر است که هر وقت آن را گوش می دهیم حس مقاومت، ایران دوستی و وطن پرستی را به رخ می کشد.

فاطمه قیصرپناه در دومین روز از برگزاری جشنواره بین المللی ایثار-نوای مهر در خرم آباد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: موسیقی های اصیل و شعرهایی که پیام دارند حال و هوای جوانان امروز بهتر می کند.

وی اضافه کرد: جوانان می توانند دغدغه ها و درخواست های خود را خیلی سالم تر در موسیقی هایی که ساختار درستی دارند ارائه دهند.

مربی فنی گروه شباهنگ تهران گفت: با ابزاری همچون موسیقی می توانیم پیام مقاومت، حماسه، ایثار، حس خوب غم، شادی و شعار و خواسته خود را نمایش دهیم.

قیصرپناه بیان کرد: موسیقی حماسی دایه دایه اینقدر جذاب و فاخر است که هر وقت آن را گوش می دهیم حس مقاومت، ایران دوستی و وطن پرستی را به رخ می کشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دایه دایه حس مقاومت، ایران دوستی و وطن پرستی را به رخ می کشد

دایه دایه حس مقاومت، ایران دوستی و وطن پرستی را به رخ می کشد