مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 20:402023-10-17سياسي

قدرت ایران مرهون تلاش های حافظان امنیت است


مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان گفت: شوکت، حشمت، عظمت و قدرت ایران مرهون تلاش های سترگ حافظان امنیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی برای تقدیر از زحمات کارکنان خدوم این عرصه است.

به همین مناسبت، در مراسمی از زحمات و تلاش های بی شائبه کارکنان نیروی انتظامی مستقر در اداره کل امور مالیاتی استان سمنان برای برقراری نظم و آرامش مجموعه با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

در متن لوح تقدیر اهدایی علی حسین پور، مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان به کارکنان نیروی انتظامی مستقر در اداره کل امور مالیاتی استان سمنان آمده است: شوکت، حشمت، عظمت و قدرت ایران منبعث از تلاش های سترگ دلاورمردی های بزرگ مردانی است که خالصانه و مخلصانه از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می کنند.

در ادامه تصریح شده است: ولایتمداری و مسؤولیت پذیری در کنار توجه به مصالح عمومی کشور و خدمت صادقانه به عموم مردم از رسالت ها و مأموریت های مهم نیروی انتظامی است.

حسین پور در این لوح تأکید کرده که اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، هفته نیروی انتظامی را به تمام تلاشگران عرصه امنیت و جنابعالی که یاریگر این اداره کل در برقراری نظم و امنیت هستید، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت ایران مرهون تلاش های حافظان امنیت است

قدرت ایران مرهون تلاش های حافظان امنیت است