مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 13:452023-10-21حوادث

دستگیری 118 سارق در هرمزگان


فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی مقابله با سرقت و دستگیری 118 سارق در 72 ساعت گذشته در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز بیان داشت: با تلاش همه جانبه پلیس آگاهی استان در راستای ارتقاء امنیت عمومی و اجتماعی، طرح مقابله با سرقت وسایل نقلیه و دستگیری سارقان به مدت 72 ساعت در مناطق جرم خیز استان اجرا شد .

  وی افزود : در اجرای این طرح که با هدف مقابله با سارقین سرقت های موتورسیکلت ، کشف اموال مسروقه و استرداد به مالباختگان اجرا شد مجموعا 79 فقره انواع سرقت کشف و 118 سارق شناسایی ودر عملیات های جداگانه دستگیر شدند .

  سردار جاویدان خاطر نشان کرد : در این طرح با تلاش های همه جانبه صورت گرفته ضمن شناسایی و کشف 8 دستگاه موتورسیکلت و 3 دستگاه خودرو سرقتی ، 26 فقره کلاهبرداری و 9 فقره جعل نیز کشف و پیگیری موضوع در دستور کار قرار دارد.

  این مقام انتظامی استان با تاکید بر جدیت پلیس در اجرای منظم و مستمر طرح های مقابله با سرقت و پاک سازی مناطق و محلات آلوده و جرم خیز ، اظهار داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و تلاش پلیس برای شناسایی مال باختگان و تحویل اموال مسروقه کشف شده ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 118 سارق در هرمزگان

دستگیری 118 سارق در هرمزگان