مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 09:102023-10-08سياسي

40 قبضه سلاح جنگی، داوطلبانه تحویل مقامات انتظامی و امنیتی در فهرج شد


با اجرای پویش مردمی نه به سلاح غیرمجاز دارندگان سلاح های غیرمجاز در فهرج تعداد 40 قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز به صورت داوطلبانه تحویل مقامات انتظامی و امنیتی نمودند.

- ایسنا/کرمان رییس حوزه قضایی شهرستان فهرج گفت: با اجرای پویش مردمی "نه به سلاح غیرمجاز" دارندگان سلاح های غیرمجاز در فهرج تعداد 40 قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز به صورت داوطلبانه تحویل مقامات انتظامی و امنیتی نمودند.

امیرحسین بهجتی امروز 16 مهرماه ضمن قدردانی از مشارکت خوب دارندگان سلاح های غیرمجاز در این طرح، اظهار کرد: دارندگان سلاح های غیرمجاز تا پایان مهرماه فرصت دارند که سلاح های غیرمجاز خود را تحویل دهند تا از ارفاقات قانونی برخوردار شوند.

وی نقش مردم، سران طوایف، ریش سفیدان و روحانیت را در تحقق امنیت پایدار بی بدیل توصیف کرد و گفت: از تلاش های تمام همکارانم در دستگاه قضایی و مجموعه های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی که در جهت تامین امنیت و تحقق عدالت در جامعه تلاش دارند، تشکر می کنم.

بهجتی تصریح کرد: در شهرستان فهرج قانون مداری با جدیت دنبال می شود و امروز نیروی انتظامی بازوی پرتوان قوه قضاییه در تمامی نقاط کشور ورود پیدا می کند و با مخلان نظم و امنیت برخورد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 قبضه سلاح جنگی، داوطلبانه تحویل مقامات انتظامی و امنیتی در فهرج شد

40 قبضه سلاح جنگی، داوطلبانه تحویل مقامات انتظامی و امنیتی در فهرج شد