مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 00:502023-10-06ورزشي

عمکلرد عموزاد در مسابقات جهانی و بازی های آسیایی سوال برانگیز بود


اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی به باخت سنگین رحمان عموزاد، آزادکار وزن 65 کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای جهان در فینال بازی های آسیایی مقابل تولگا اوچیر، - اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی به باخت سنگین رحمان عموزاد، آزادکار وزن 65 کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای جهان در فینال بازی های آسیایی مقابل تولگا اوچیر، دارنده مدال برنز جهان از مغولستان پرداخت و عملکرد عموزاد در این رقابت ها را همچون مسابقات جهانی بلگراد دور از انتظار و سوال برانگیز خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اتحادیه جهانی کشتی در گزارش خود با اشاره به خوشحالی بی اندازه اوچیر از کسب مدال طلای بازی های آسیایی، نوشت: این کشتی گیر مغول مدال طلای بازی های آسیایی را یک هدیه از طرف خداوند می داند که با یک حرکت بی نظیر مقابل عموزاد به دست آمده است.

این فنی (پیچ کمر) است که نیاز به زمان بندی، دقت و اجرای کامل همراه با قدرت در انجام آن دارد.

اتحادیه جهانی ادامه داد: اوچیر این فن را بارها در مبارزه های خود انجام داده و به برتری رسیده است اما این حرکت او در فینال بازی های آسیایی مقابل عموزاد کامل و بی نقص بود.

تکنیک او در اجرای این فن به قدری تمیز بود که حتی عموزاد که در اجرای این فن اگر نگوییم بهتر اما به همان اندازه خوب است، نتوانست از خود دفاع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمکلرد عموزاد در مسابقات جهانی و بازی های آسیایی سوال برانگیز بود

عمکلرد عموزاد در مسابقات جهانی و بازی های آسیایی سوال برانگیز بود