مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 13:512023-10-09اقتصادي

صرفه جویی 25 میلیون لیتری سوخت در ایلام


شجاعت احدی معاون شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ایلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام ظهر امروز گفت: در شش ماه نخست سال جاری، با جایگزینی سوخت پاک سی ان جی، بیش از 25 میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه جویی شده است.

وی افزود: برای تأمین سوخت جایگزین تقریبا 825 دستگاه نفتکش اضافی باید در جاده تردد می کرد، که با مصرف سی ان جی از این موضوع جلوگیری به عمل آمده است.

معاون منطقه با اشاره به استاندارد سازی بیش از 95 درصد جایگاههای سی ان جی استان و فعال بودن 116 نازل، تصریح کرد: رانندگان برای حفظ سلامت خود و سرمایه های ملی کشور هنگام ورود به جایگاه به علائم هشداری نصب شده توجه و به آنها عمل کنند و نکات ایمنی هنگام سوختگیری نظیر خاموش بودن موتور خودرو، باز بودن درب صندوق عقب، پیاده شدن تمامی سرنشین ها و هدایت به محل امن، سوختگیری توسط اپراتور جایگاه، عدم استعمال دخانیات و عدم استفاده از تلفن همراه را مدنظر قرار دهند.

این مقام مسئول ضمن توصیه به شهروندان در خصوص قراردادن سی ان جی به جای بنزین در سبد خرید سوختی و تحمیل هزینه کمتر، اظهار کرد: مالکان خودرو های عمومی(وانت بارهای سبک و تاکسی های شهری) به صورت رایگان و مسافربرهای اینترنتی و آژانس با استفاده از یارانه دولتی می توانند با مراجعه به سایت gcr.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی 25 میلیون لیتری سوخت در ایلام

صرفه جویی 25 میلیون لیتری سوخت در ایلام