مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 23:552023-09-23حوادث

دستگیری قاتل جسد پیدا شده در رودخانه ارمند


فرمانده انتظامی شهرستان خانمیرزا با اشاره به کشف جسد یک فرد مؤنث در رودخانه ارمند گفت: پس از بررسی های صورت گرفته طی عملیاتی غافلگیرانه متهم دستگیر و در بازجویی اولیه به ارتکاب قتل اعتراف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری، امیر انتظامی نیا با اشاره به کشف یک فقره قتل در خانمیرزا گفت: در پی کشف جسد یک فرد مؤنث در رودخانه ارمند، موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان خانمیرزا ادامه داد: در انگشت نگاری و تطبیق جسد با افراد مفقود شده، مشخص شد که جسد متعلق به یک فرد مؤنث است که فقدان وی حدود دو هفته پیش از حوزه کلانتری 11 لردگان اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه بعد از بررسی های اولیه اقدامات لازم جهت دستگیری قاتل یا قاتلین انجام شد، افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان، پس از انجام تحقیقات گسترده، هماهنگی و اخذ دستورات قضایی قاتل را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

  انتظامی نیا در پایان خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های اولیه به ارتکاب قتل اعتراف کرد و ضمن تشکیل پرونده قضایی متهم روانه زندان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاتل جسد پیدا شده در رودخانه ارمند

دستگیری قاتل جسد پیدا شده در رودخانه ارمند