مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 12:152023-10-16سياسي

دیدار مهم مشاور رهبر انقلاب با نماینده حماس


ولایتی به خالد قدومی، نماینده حماس در تهران، گفت: رژیم اسراییل رفتنی است و شما و ملت فلسطین سرافراز و پیروز خواهید ماند و این مهم یک اصل قطعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک،ایسنا نوشت: علی اکبر ولایتی با خالد قدومی، نماینده حماس در تهران دیدار و گفتگو کرد.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در این دیدار گفت: سرعت عمل در کاری که انجام شد بسیار تحسین برانگیز است و اقدامی بزرگ بود که دشمنان را غافلگیر کرد.

ولایتی در ادامه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم مظلوم فلسطین ایستاده است و به حمایت های معنوی خود ادامه خواهیم داد.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری در مورد مسئله فلسطین بسیار جدی هستند و شما با تمام توان پیش بروید و می دانیم این حرکت شما موجب خواهد شد که بقیه کشورهای اسلامی و عربی هم به سمت شما بیایند و همانطور که ملاحظه می کنید امروز جهان اسلام یکپارچه در حمایت از شما به پا خواسته است .

پیام مشاور رهبر انقلاب به اسماعیل هنیه/ این عملیات پیروزمندانه نویدبخش نابودی قریب الوقوع رژیم صهیونیستی است تماس مهم مشاور رهبر انقلاب با اسماعیل هنیه و زیاد نخاله ولایتی افزود: رژیم اسراییل رفتنی است و شما و ملت فلسطین سرافراز و پیروز خواهید ماند و این مهم یک اصل قطعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مهم مشاور رهبر انقلاب با نماینده حماس

دیدار مهم مشاور رهبر انقلاب با نماینده حماس