مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 11:302023-09-28دانش

تشریح جزییات تور کنسرت های «خراباتیان شمس»/ ترکیه مقصد بعدی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دست اندرکاران تور کنسرت های «خراباتیان شمس» در آستانه روز بزرگداشت شمس تبریزی طی یک نشست خبری جزییات برگزاری این پروژه با همکاری داود آزاد در شهر های مختلف کشورمان را تشریح کردند.

- تشریح جزییات تور کنسرت های خراباتیان شمس / ترکیه مقصد بعدی است دست اندرکاران تور کنسرت های خراباتیان شمس طی یک نشست خبری جزییات برگزاری این پروژه با همکاری داود آزاد در شهرهای مختلف کشورمان را تشریح کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دست اندرکاران تور کنسرت های خراباتیان شمس در آستانه روز بزرگداشت شمس تبریزی طی یک نشست خبری جزییات برگزاری این پروژه با همکاری داود آزاد در شهر های مختلف کشورمان را تشریح کردند.

این کنسرت ها از روز هفتم تا یازدهم آبان در چند شهر منطقه شمال غرب تهران روی صحنه خواهد رفت.

داود آزاد آهنگساز و نوازنده شناخته شده موسیقی ایرانی در ابتدای این نشست رسانه ای که در خانه تاریخی تجارتخانه نصیرزاده تبریز برگزار شد، با اشاره به تاثیرگذاری این تور موسیقایی در رشد فرهنگی – هنری منطقه آذربایجان گفت: تمام تلاش مان را انجام داده ایم تا به واسطه برگزاری این تور های موسیقایی در شهر های شمال غرب کشور گامی برای شناساندن موسیقی اصیل ایرانی و موسیقی عرفانی به مخاطبان برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات تور کنسرت های «خراباتیان شمس»/ ترکیه مقصد بعدی است

تشریح جزییات تور کنسرت های «خراباتیان شمس»/ ترکیه مقصد بعدی است