مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 14:452023-09-29سياسي

ویلاسازی ناشی از سیاست نادرست در صنعت گردشگری است


نماینده ولی فقیه در مازندران از ویلاسازی و سیاست گذاری نادرست در ساختار و صنعت گردشگری گلایه کرد و گفت: اگر مسئولان ما پیام شهدا را شنیده باشند وضعیت ما باید بهتر از این باشد.

- ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران از ویلاسازی و سیاست گذاری نادرست در ساختار و صنعت گردشگری گلایه کرد و گفت: اگر مسئولان ما پیام شهدا را شنیده باشند وضعیت ما باید بهتر از این باشد.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های این هفته نماز جمعه ساری، در جمع نمازگزاران ضمن دعوت به تقوا، اظهار کرد: اگر تقوا داشته باشید، وحدت، پرهیز از اختلافات و حرکت به سمت خیرها هم خواهید داشت.

وی به مدیریت مصرف انرژی، نان و مواد غذایی در کشور تاکید کرد و افزود: در ایران 30درصد نان و مواد غذایی دورریز و مازاد است، در مصرف انرژی هم مصرف ما نسبت به معدل جهانی بالاتر است.

نماینده ولی فقیه در مازندران به موضوعات مرتبط به وقف پرداخت و گفت: وقف یعنی ادامه واقعی زندگی؛ واقف بعد از انجام وقف تا ابد از فواید آن بهره می برد.

همه در حفظ و مصرف بهینه وقف وظیفه داریم.

این مسئول با اشاره به روز جهانی سالمندان، تصریح کرد: سالمندان هم مصداق مستضعفان هستند، نیاز به حمایت، محبت، پرستاری، نگهداری، تکریم و احترام دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویلاسازی ناشی از سیاست نادرست در صنعت گردشگری است

ویلاسازی ناشی از سیاست نادرست در صنعت گردشگری است