مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 21:502023-10-19سياسي

لزوم الگوگیری از سبک زندگی شهدا/ نباید آرمان شهدا دستخوش تغییرات و دگرگونی ها شود


نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کشور بر لزوم الگوگیری از سبک زندگی شهدا تأکید کرد و گفت: در مجالس، محافل و جلسات وصیت نامه های شهدا مرور و بازخوانی شود تا این وصایا را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کشور بر لزوم الگوگیری از سبک زندگی شهدا تأکید کرد و گفت: در مجالس، محافل و جلسات وصیت نامه های شهدا مرور و بازخوانی شود تا این وصایا را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدرمضانعلی موسوی مقدم، بیست و هفتم مهر ماه در اجلاسیه شهدای جاویدالاثر با عنوان ستارگان جاوید در دهکده مقاومت حمزه سیدالشهدا(ع) خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: در طول تاریخ مکتب اسلام دارای دشمنان زیادی بوده و همواره جبهه حق معترضان زیادی داشته که در جبهه باطل و نفاق قرار می گرفتند و خلاصه این تاریخ در صدر اسلام در دوره پیامبر اکرم(ص) دوباره اسلام متولد شد.

وی ادامه داد: در بعثت رسول الله(ص) دو جبهه حق و باطل دوباره به وجود آمد و همواره سؤال بود که چگونه باید از این جریان و نور آسمانی که آمد و با بت پرستی و بسیاری از رذایل اخلاقی مبارزه کرد، صیانت و آن را نسل به نسل منتقل کرد.

موسوی با بیان اینکه بزرگ ترین ویژگی انسان مؤمن داشتن آرامش است که این ثبات روحی او را در برابر گرفتاری ها مقاوم می کند، اضافه کرد: قرن بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم الگوگیری از سبک زندگی شهدا/ نباید آرمان شهدا دستخوش تغییرات و دگرگونی ها شود

لزوم الگوگیری از سبک زندگی شهدا/ نباید آرمان شهدا دستخوش تغییرات و دگرگونی ها شود