مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 15:002023-09-30حوادث

کشف بیش از 2تن مواد مخدر طی نیمه نخست امسال در آذربایجان غربی


فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه شعار هفته فراجا شهروند قانون مدار، پلیس خدمتگزار انتخاب شده است؛ از کشف بیش از 2تن انواع مواد مخدر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به کشف 2 تن و 444 کیلوگرم مواد مخدر در استان اظهار داشت: طی 6 ماهه نخست سال جاری 25 هزار و 114 فقره تصادف در استان رخ داده که متاسفانه منجر به فوت 373 نفر و جراحت بیش از 8 هزار و 656 نفر شده است.

وی بر لزوم رعایت فرهنگ ترافیک و رانندگی توسط شهروندان تاکید کرد و گفت: برای کاهش تصادفات علاوه بر تامین زیرساخت ها و ایمن سازی جاده ها، ضروری است شهروندان سرعت مطمئنه را رعایت کنند که متاسفانه شاهد رانندگی ها با سرعت غیرمجاز در محورها هستیم.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری 627 مجرم در حوزه جرایم فضای مجازی در استان، ادامه داد: تعداد71 نفر از اراذل و اوباش سطح دار نیز دستگیر شدند.

سردار جهانبخش با بیان اینکه خط قرمز پلیس مقابله با  اوباش گری و ایجاد مزاحمت است، افزود:لازم است فرهنگ سازی در حوزه قانون مداری عموم مردم در اولویت قرار گیرد.

وی تاکید کرد: دشمنان در تلاشند با ایجاد ناامنی، بازار فروش سلاح را پرفروش کنند اما علاوه بر تلاش ها برای ایجاد ناامنی در کشور، با درایت نیروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 2تن مواد مخدر طی نیمه نخست امسال در آذربایجان غربی

کشف بیش از 2تن مواد مخدر طی نیمه نخست امسال در آذربایجان غربی