مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-17اقتصادي

3800 واحد مسکونی تا پایان امسال به نیازمندان تحویل می شود


مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور از تحویل 3 هزار و 800 واحد مسکونی تا پایان سال جاری به نیازمندان خبر داد و گفت: ساخت مسکن برای نیازمند روند مطلوبی دارد.

- ایسنا/فارس مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور از تحویل 3 هزار و 800 واحد مسکونی تا پایان سال جاری به نیازمندان خبر داد و گفت: ساخت مسکن برای نیازمند روند مطلوبی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهاد خاکی پور امروز، 25 مهرماه در بازدید از پروژه مسکونی فاضل شیراز با تأکید بر لزوم تأمین مسکن مددجویان و افراد نیازمند گفت: 3 هزار و 800 واحد مسکونی تا پایان سال جاری به نیازمندان تحویل داده می شود و بحمد الهی ساخت مسکن برای نیازمندان روند مطلوبی دارد.

وی با بیان اینکه حضور خیران ساخت این تعداد واحد مسکونی را تسریع می بخشد، افزود: تلاش شد تا با بهره گیری از ظرفیت خیران و نیکوکاران برای نیازمندان جامعه سرپناه مناسب تهیه کنیم.

وجود همین خیران مسکن ساز می تواند به تسریع ساخت و تحویل پروژه های مسکن کمک کند.

خاکی پور با تصریح اینکه تاکنون با همت همین خیران طی 6 ماهه نخست سال جاری یک هزار و 100 واحد مسکونی به نیازمندان تحویل داده شده است، افزود: ساخت این مسکن ها به کمک خیران آغاز و امیدواریم به زودی شاهد اتمام تمام این پروژه ها باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3800 واحد مسکونی تا پایان امسال به نیازمندان تحویل می شود

3800 واحد مسکونی تا پایان امسال به نیازمندان تحویل می شود