مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 17:252023-10-08سياسي

افتتاح پروژه میدان شهید ذاکری وبلوار شهید هنرور در بردسکن


طی مراسمی در آخرین برنامه گرامیداشت روز بردسکن، پروژه 7 میلیارد تومانی میدان شهید ذاکری وبلوار شهید هنرور در بردسکن افتتاح ومورد بهره برداری قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن،  در مراسمی با حضور فرماندار ، اعضای شورای اسلامی شهر بردسکن و روسای ادارات  وخانواده های شهدای شهرستان واهالی روستای خمی که سردار شهید ذاکری دراین روستا دفن است ، پروژه میدان سردار شهید ذاکری و بلوار شهید هنرور با اعتبار 7 میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

محمد حسین مدیح شهردار بردسکن در این مراسم از حمایت های همه جانبه امام جمعه ، فرماندار و دیگر ادارات در اجرای برنامه ها و پروژه های شهرداری قدردانی کرد و افزود: این پروژه یکی از بزرگترین پروژه های مدیریت شهری است که با بهره برداری از این پروژه بخشی از گره ترافیکی سطح شهر بردسکن مرتفع شد.

شهردار بردسکن اظهار کرد: در اجرای این پروژه 1000 متر جدول کشی،30 هزار متر مربع زیرسازی، 3 هزار و 500 تن آسفالت ، 1800 مترمربع کف سازی و پیاده رو سازی و 2هزار و 500 متر مربع فضای سبز انجام شده است.

  وی در بخش دیگری از مطالبش از پیگیری های حجت الاسلام نیک بین، نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی در جذب اعتبارات دولتی برای پروژه های مدیریت شهری تقدیر کرد و گفت: حقیقتا اگر تخصیص این اعتبارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه میدان شهید ذاکری وبلوار شهید هنرور در بردسکن

افتتاح پروژه میدان شهید ذاکری وبلوار شهید هنرور در بردسکن