مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 12:432023-10-05سياسي

امنیت جامعه و آرامش مردم خط قرمز نیروی انتظامی است


فرمانده انتظامی شهرستان آبیک گفت: نیروی انتظامی شهرستان آبیک اجازه نمی دهد تعدادی هنجارشکن و معلوم الحال، امنیت مردم را به چالش بکشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی فرمانده انتظامی شهرستان آبیک پیش از ظهر امروز با همراهی جمعی از اعضای شورای تامین شهرستان آبیک، مسوولان ادارات شهرستان آبیک و کادر ناجا در گلزار افلاکیان نامدار حضور یافته و با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام والای شهدا ادای احترام کردند و با آرمان های شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

سرهنگ بهروز لامعی فرمانده انتظامی شهرستان آبیک در این مراسم، تجدید میثاق با شهدا را استمرار راه و رسم شهدا ذکر و اظهار کرد: برای هر صندلی مسوولیت در کشور بیش از 72 شهید تقدیم شده که نباید در انجام مسئولیت ها کوتاهی کنیم و نیروی انتظامی شهرستان آبیک تلاش خواهد کرد اقدامات جدی تر، گام های بلندتر و هوشمندانه تری را در راستای تامین امنیت شهرستان بردارد.

وی افزود: نیروی انتظامی شهرستان آبیک اجازه نمی دهد تعدادی هنجارشکن و معلوم الحال، امنیت مردم را به چالش بکشند و قاطعانه با آنان برخورد می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک با بیان اینکه پای آرمان های شهدا و انقلاب هستیم، ادامه داد: در ماموریت های مختلف نیروی انتظامی آبیک،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت جامعه و آرامش مردم خط قرمز نیروی انتظامی است

امنیت جامعه و آرامش مردم خط قرمز نیروی انتظامی است