مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 17:252023-10-09اجتماعي

اجرای سیستم نظارت بر کیفیت هوا و آتش سوزی جنگل ها در کوهستان زاگرس


سیستم نظارت بر کیفیت هوا و آتش سوزی جنگل های دور از دسترس کوهستان زاگرس توسط گروه پژوهشی برنامه های کاربردی هوشمند مبتنی بر شبکه های بی سیم (winiapp) دانشگاه شهید چمران اهواز پیاده سازی شد.

- ایسنا/خوزستان سیستم "نظارت بر کیفیت هوا و آتش سوزی جنگل های دور از دسترس کوهستان زاگرس" توسط گروه پژوهشی برنامه های کاربردی هوشمند مبتنی بر شبکه های بی سیم (winiapp) دانشگاه شهید چمران اهواز پیاده سازی شد.

دکتر مهدی نادری سورکی مدیر این گروه پژوهشی با اشاره به همکاری دانشجویان دانشکده مهندسی در اجرای سیستم نظارت بر کیفیت هوا و آتش سوزی جنگل های دور از دسترس کوهستان زاگرس، اظهار کرد: در این طرح، برای رفع نیاز محیط بانان و جنگل داران، سیستم نظارت بر کیفیت هوا و آتش سوزی جنگل های دور از دسترس کوهستان مبتنی بر اینترنت اشیا با موفقیت و قابلیت اطمینان بالا پیاده سازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: جنگل ها یکی از مهمترین منابع طبیعی هستند که به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر زندگی ما اثر دارند.

سالیان درازی است که وقوع آتش سوزی در جنگل ها، به خصوص جنگل های دور از دسترس زاگرس، موجب از بین رفتن درختان بلوطی شده است که چندین سال عمر دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سیستم نظارت بر کیفیت هوا و آتش سوزی جنگل ها در کوهستان زاگرس

اجرای سیستم نظارت بر کیفیت هوا و آتش سوزی جنگل ها در کوهستان زاگرس