مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 22:002023-10-22اقتصادي

سرمایه گذار اردبیلی به عنوان صادرکننده نمونه و برتر ملی سال 1402 برگزیده شد


در روز ملی صادرات و با حضور معاون رییس جمهور و وزیر صمت از سرمایه گذار اردبیلی به عنوان صادرکننده نمونه و برتر ملی سال 1402 تجلیل شد.

- ایسنا/اردبیل در روز ملی صادرات و با حضور معاون رییس جمهور و وزیر صمت از سرمایه گذار اردبیلی به عنوان صادرکننده نمونه و برتر ملی سال 1402 تجلیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در مراسم روز ملی صادرات که با هدف تقدیر از صادرکنندگان نمونه در سالن اجلاس سران با حضور معاون رییس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، از سرمایه گذار اردبیلی به عنوان صادرکننده نمونه و برتر ملی سال 1402 تجلیل بعمل آمد.

کمال فتحی بیطرف مؤسس گروه آرتا و مدیرعامل شرکت صنایع سلولزی آرتاپان در بیست و هفتمین مراسم روز ملی صادرات به عنوان صادرکننده نمونه و برتر ملی سال جاری برگزیده و با اهداء لوح و تندیس توسط معاون ریاست جمهور از وی تقدیر به عمل آمد.

این مراسم هر سال با حضور مسئولان ارشد اجرایی کشور از جمله معاون اقتصادی رییس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان وزارت، رییس و اعضای اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و صادرکنندگان نمونه و ممتاز کشور برگزار می شود.

شرکت آرتاپان فعال در صنایع سلولزی با تولید محصولاتی چون نئوپان MDF خام وملامینه، پارکت لمینت، دکووال و قرنیز و صادرات موفق آن به کشورهای تاجیکستان، ترکیه، آذربایجان، ازبکستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذار اردبیلی به عنوان صادرکننده نمونه و برتر ملی سال 1402 برگزیده شد

سرمایه گذار اردبیلی به عنوان صادرکننده نمونه و برتر ملی سال 1402 برگزیده شد