مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 21:552023-10-10سياسي

نیروهای ژاندارمری پیش از آغاز رسمی جنگ برای وطن شهید دادند


نیروهای پاسگاه های مرزی نخستین گروهی بودند که درگیر جنگ با دشمن شدند و پیش از آغاز رسمی تجاوز عراق به کشور شهدایی را تقدیم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح امشب در دومین کنگره 8 هزار شهید استان همدان با بیان اینکه نیروی انتظامی که پیشقراول حوزه جهاد و شهادت بودند از سه یگان ژاندارمری، شهربانی، کمیته انقلاب اسلامی تشکیل شد اظهار کرد: ماموریت ها آنها بیشتر در انضباط شهر و مبارزه با مخلان نظم و امنیت بود.

وی با بیان اینکه ژاندارمری اولین یگان بود که در مرزها مستقر شد گفت: پاسگاه ها پیش از آغاز رسمی جنگ نخستین شهیدان را تقدیم وطن کردند و اطلاعات ذی قیمتی را از تحرکات دشمن بعثی به مسئولان رساندند.

 فرمانده اسبق انتظامی استان همدان گفت: اولویت اول شهربانی جمهوری اسلامی ایران انضباط داخل شهرها بود اما چون اولویت کشور جنگ بود و نیروها شوق و علاقه به دفاع داشتند تیپ ایثار را تشکیل دادند و در مرزهای غربی و جنوب مجاهدت کردند.

وی با اشاره به اینکه اولویت اول کمیته انقلاب اسلامی برخورد با نفاق و ضد انقلاب بود تاکید کرد: تیپ موسی بن جعفر(ع) در غرب و قوامین در جنوب ایجاد شد و در نهایت لشکر حضرت روح الله را تشکیل دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای ژاندارمری پیش از آغاز رسمی جنگ برای وطن شهید دادند

نیروهای ژاندارمری پیش از آغاز رسمی جنگ برای وطن شهید دادند