مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 11:202023-10-12سياسي

کشت پاییزه براساس مدل سازی یارانه ای در گلستان


رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان گفت: کشت محصولات پاییزه برای اولین بار براساس مدل سازی رایانه ای و اصول دانش بنیان در گلستان برنامه ریزی و در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، محمد برزعلی شامگاه چهارشنبه در برنامه زنده تلویزیونی حرف حساب سیمای مرکز گلستان اظهارکرد: در دولت سیزدهم اقدامات و خدمات بسیار خوبی در بخش کشاورزی و در برنامه های توسعه ای در روستاهای استان برنامه ریزی و اجرا شده است و بنا به فرموده مقام معظم رهبری که امسال را سال رشد تولید مهارتورم نامیدند رشد تولید و چرخش های تحول آفرین محور برنامه ریزی های ما قرار گرفت.

  رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان تاکیدکرد: ما عملکرد قابل قبولی در حوزه محصولات زراعی و باغی داریم به عنوان مثال توانسته ایم در تولید زیتون عملکرد چهار برابری داشته باشیم و همچنین برای اولین بار رتبه اول تولید مرغ را در سال جاری به دست آوردیم.

وی افزود: افزایش تولید را در راستای افزایش درآمد روستاییان برنامه ریزی و اجرایی می کنیم.

برزعلی با ذکر این نکته که خبرهای خوبی برای کشاورزان استان دارد، افزود: در بحث جهش تولید در دیمزارها وام های کم بهره با بازپرداخت هفت ساله و چهار درصد به متقاضیان ارائه می شود و اگر سیاست های ابلاغی بخش کشاورزی را به درستی اجرا کنند برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت پاییزه براساس مدل سازی یارانه ای در گلستان

کشت پاییزه براساس مدل سازی یارانه ای در گلستان