مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 08:202023-10-16سياسي

بسیج سازندگی نطنز پیشرو در اجرای طرح های اقتصادی


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نطنز گفت: رویکرد فعالیت های بسیج سازندگی مبتنی بر توانمندسازی مردم است و امروز گفتمان خدمت رسانی در نطنز جاری شده و تلاش های بسیج سازندگی در نقطه به نقطه شهرستان مشهود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، بسیج سازندگی به عنوان یکی از زیرمجموعه های بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که باگذشت 23 سال از آغاز فعالیت آن در کشور هم چنان با عزمی راسخ و پرتوان در امر سازندگی مناطق محروم پیشتاز است و جای خالی جهاد سازندگی را به خوبی پرکرده است بعدازآن که وزارت جهاد سازندگی منحل و با وزارت کشاورزی ادغام شد جای خالی جهادگران بی ادعا در کشور به خوبی احساس می شد.

جهاد سازندگی سابق منشأ خدمات خوبی برای کشور بود که هنوز هم مردم از خدمات آن نهاد به نیکی یاد می کنند و رهبر معظم انقلاب اسلامی برای آن که خاطره شیرین جهاد سازندگی در اذهان مردم زنده بماند فرمان تشکیل سازمان بسیج سازندگی را در سال 79 دادند.

بسیج سازندگی همواره پیشرو در اجرای طرح های اقتصادی و برگزاری اردوهای جهادی و هجرت و در همه عرصه ها اعم از اقتصادی، آموزشی، بهداشتی، فنی و حرفه ای، خدمات رسانی، عمرانی، مرمت، بهسازی و زیباسازی مدرسه ها بوده و موفق به اجرای طرح های مختلفی در مناطق مختلف کشور شده که دستاورد تمامی این فعالیت ها ایجاد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج سازندگی نطنز پیشرو در اجرای طرح های اقتصادی

بسیج سازندگی نطنز پیشرو در اجرای طرح های اقتصادی