مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 17:202023-09-30اجتماعي

مواکب خراسان جنوبی تا یک هفته دیگر برپاست


مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: مواکب استان برای پذیرایی از زائران پاکستانی و ایرانی تا یک هفته دیگر برپا خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام پرویز بخشی پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: در خراسان جنوبی از بیستم ماه صفر، پنج موکب برای پذیرایی از زائران پاکستانی برپا شده است.

وی بیان کرد: این مواکب در شهرهای بیرجند، قاین و نهبندان و خضری دشت بیاض فعالیت می کنند چرا که در مسیر بازگشت زائران پاکستانی از اربعین حسینی و زیارت مشهدمقدس قرار دارند.

وی در خصوص تعداد زائران پاکستانی پذیرایی شده گفت: تاکنون از 34 هزار و 935 زائر پاکستانی در مواکب خراسان جنوبی پذیرایی شده است و در این مواکب بحث پذیرایی از زائران ایرانی مشهدالرضا نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ادامه داد: در روز گذشته یک هزار و 238 زائر پاکستانی در امامزاده سیدعلی نهبندان، 860 زائر در موکب الزهرا قاین، 540 زائر در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) نهبندان و 300 زائر در مسجد جامع خضری حضور یافتند و پذیرایی شدند.

حجت الاسلام بخشی پور در پایان گفت: مواکب خراسان جنوبی برای  پذیرایی از زائران پاکستانی و ایرانی احتمالا تا یک هفته دیگر برپا خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواکب خراسان جنوبی تا یک هفته دیگر برپاست

مواکب خراسان جنوبی تا یک هفته دیگر برپاست