مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 17:302023-10-01پزشكي

تفاهم نامه اتحادیه دانشگاه های اوراسیا در دانشگاه علوم پزشکی تبریز منعقد شد


تفاهم نامه اتحادیه دانشگاه های اوراسیا با حضور نمایندگان و روسای دانشگاه های اوراسیا یونیمد در دانشگاه علوم پزشکی تبریز منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و رییس دبیرخانه دائمی اتحادیه دانشگاه های اوراسیا، نمایندگان و روسای دانشگاه های اوراسیا ترکیه، ازبکستان و تاجیکستان و ایران تفاهم نامه اتحادیه دانشگاه های اوراسیا به امضای طرفین رسید.

 بهمن نقی پور رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در آیین امضای این تفاهم نامه در خصوص رسالت این اتحادیه گفت: اتحادیه تخصصی دانشگاه های علوم پزشکی منطقه اوراسیا (اوراسیا یونیمد)  با پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی تبریز-ایران، برای ارتقای همکاری های چند جانبه بین مؤسسات آموزش عالی در منطقه  اوراسیا تشکیل شد.

 وی افزود: این اتحادیه قطعا فرصت و بستر مناسبی برای توسعه همکاری های مشترک و تحقق فعالیت های دانشگاهی است و تحقق فعالیت های دانشگاهی برابر در تمامی زمینه های تخصصی حوزه علوم سلامت، بهداشت و پزشکی فراهم می کند.

 نقی پور ادامه داد: این اتحادیه با لحاظ ساختارها و معیارهای استاندارد جهانی و در نظر گرفتن دغدغه های تمام دانشگاههای مرتبط با حوزه علوم پزشکی، بهداشت، سلامت و همچنین سازمانهای جهانی بهداشت و درمان، با همکاری نهادهای مستقل انس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه اتحادیه دانشگاه های اوراسیا در دانشگاه علوم پزشکی تبریز منعقد شد

تفاهم نامه اتحادیه دانشگاه های اوراسیا در دانشگاه علوم پزشکی تبریز منعقد شد