مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 11:052023-10-03سياسي

حضور دریادار تنگسیری بین مردم روستاهای لیره ای و شهرک شهید سلیمانی +عکس


همزمان با سالروز ولادت با سعادت پیامبر عظیم الشان و امام جعفر صادق علیه السلام ، دریادار تنگسیری با حضور در روستاهای اهل سنت بخش سیریک و جاسک استان هرمز گان این روز را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امروز به میمنت این روز  فرخنده دومین مدرسه را در شهرک شهید سلیمانی افتتاح کردیم و خداوند انشالله  توفیق خدمت بدهد به این برادران وخواهران عزیزمان خدمت بکنیم.

فرمانده ندسا با حضور در بین مردم روستای لیره شهرستان جاسک که از اهل سنت هستند گفت:انشالله تا پایان سال همه منازل مردم این روستای سیل زده ، مدرسه ، آسفالت خیابان ها و بازارچه انجام و به مردم تحویل خواهد شد.

    دریادار تنگسیری با حضور بین  بزرگان اهل سنت شرق استان هرمزگان گفت:  همه باید دست به دست هم بدهیم و کمبود ها و محرومیت هایی که وجود دارد را رفع بکنیم.

خداوند این نعمت را در اختیار ما گذشته که به عنوان خادم در خدمت مردم باشیم در هفته وحدت ، ما خدمت بزرگان اهل سنت در شرق جاسک در منطقه گابریک  در روستای لیره ای جدید رسیدیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه به مناسبت هفته وحدت  اظهار داشت : پیام ما در هفته وحدت این است که  هیچ گاه دشمن نمی تواند بینمان تفرقه بیندازد ، ما(شیعه و سنی )  در واقع یک پیکره ایم در یک کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دریادار تنگسیری بین مردم روستاهای لیره ای و شهرک شهید سلیمانی +عکس

حضور دریادار تنگسیری بین مردم روستاهای لیره ای و شهرک شهید سلیمانی +عکس