مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 11:202023-10-07حوادث

برخورد مرگبار دو پژو در بزرگراه آزادگان


رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از فوت راننده 206 در بزرگراه آزادگان بعلت برخورد شاخ به شاخ با سواری پژو پارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، صدا و سیما نوشت: سرهنگ رابعه جوانبخت رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، با بیان اینکه علت این سانحه حرکت خلاف جهت پژو 206 بوده است گفت: در ساعت 23:30 دقیقه دیشب در محور آزادگان به شمال قبل از خرازی یکدستگاه پژو 206 بعلت حرکت خلاف جهت، با پژو پارس برخورد نمود که راننده پژو 206 در دم فوت کرد و چهار نفر مصدوم نیز با اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

وی در بیان علت وقوع این حادثه افزود: راننده سواری 206 در محدوده پلیس راه و ورودی جاده چالوس با محدودیت تردد مواجه می شود به صورتی که یک لاین در مسیر جنوب به شمال باز و مابقی خطوط مسدود بوده و راننده پژو 206 وقتی با این محدودیت و بار ترافیکی سنگین مواجه می شود، دور می زند و در لاین سوم اقدام به حرکت خطرناک خلاف جهت می نماید.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در لحظه ای که پژو 206 در حال حرکت به صورت خلاف جهت بوده است یکدستگاه سواری پژو پارس با چهار سرنشین در مسیر جنوب به شمال در حال حرکت بوده که با یکدیگر به صورت شاخ به شاخ برخورد کرده و راننده پژو 206 در دم فوت می کند و سرنشینان پژو پارس نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد مرگبار دو پژو در بزرگراه آزادگان

برخورد مرگبار دو پژو در بزرگراه آزادگان