مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 11:162023-10-09دانش

5 عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد در فهرست دانشمندان برتر سال 2023 جهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، بر اساس پژوهشی که توسط دانشمندان دانشگاه استنفورد بر روی داده های اسکوپوس انجام شده است، فهرست 100 هزار دانشمند پُراستناد در تمامی رشته ها و نیز 2 درصد برتر حوزه های علمی با تاثیر دوره بلندمدت(Career-LongImpact) و تاثیر دوره یک ساله(SingleYear Impact) شناسایی و معرفی شد.

بر این اساس پنج عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد از دانشکده های فنی و مهندسی، کشاورزی و دامپزشکی در فهرست 2 درصد دانشمندان برتر سال 2023 جهان با تاثیر دوره بلندمدت قرار گرفتند.

بهزاد قاسمی استاد تمام رشته مهندسی مکانیک سیالات، یعقوب طادی استاد تمام رشته مهندسی مکانیک جامدات و یاسر کیانی دانشیار رشته مهندسی مکانیک جامدات از دانشکده فنی و مهندسی، فایز رییسی استاد تمام رشته علوم مهندسی خاک از دانشکده کشاورزی و دکتر عزیزاله فلاح دانشیار رشته بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی از دانشکده دامپزشکی پنج دانشمند دانشگاه شهرکرد هستند که در فهرست 2 درصد دانشمندان برتر سال 2023 جهان با تاثیر دوره بلندمدت قرار گرفته اند.

همچنین بر اساس این پژوهش، 12 عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد با تاثیر دوره یک ساله در فهرست دانشمندان 2 درصد برتر سال 2023 معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد در فهرست دانشمندان برتر سال 2023 جهان

5 عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد در فهرست دانشمندان برتر سال 2023 جهان