مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 21:252023-10-17اجتماعي

شخصیت هایی مانند کریم مردانی آذر شناسنامه اجتماعی و فرهنگی تبریز هستند


استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که باید برای پرورش شخصیت های تأثیرگذار مانند حاج کریم مردانی آذر تلاش کنیم و تبریز نیازمند این قبیل انسان هاست، - ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که باید برای پرورش شخصیت های تأثیرگذار مانند حاج کریم مردانی آذر تلاش کنیم و تبریز نیازمند این قبیل انسان هاست، گفت: آنها شناسنامه اجتماعی و فرهنگی تبریز و تبریزیان هستند.

عابدین خرّم، سه شنبه، 25مهرماه، در دیدار با حاج کریم مردانی آذر خطاب به این خیر ملی مدرسه ساز گفت: شما افتخار مملکت ما هستید و ما به خود می بالیم که در شهر و استان مان شخصیت های وارسته و بزرگی چون شما حضور دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در ادوار مختلف تاریخ، اشخاصی می آیند که کارهایی ماندگار انجام داده اند و خاندان مردانی آذر از آن جمله انسان ها هستند.

وی با بیان این که کارهای شما در جامعه ما الگو و نمونه است، اضافه کرد: اقدامات بی ریا و بی مزد و منت شما با هدف جلب رضایت الهی و مردم انجام می شود و اطلاق کردن عنوان پدر به شما از سوی دانش آموزان تحصیل کرده در مدارس احداثی به خوبی مبین این واقعیت است.

خرّم با اشاره به این که اقدامات شما برای همیشه تاریخ ماندگار است، بیان کرد: برنامه های لازم برای توسعه اقتصادی و عمرانی آذربایجان شرقی بر اساس برنامه پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شخصیت هایی مانند کریم مردانی آذر شناسنامه اجتماعی و فرهنگی تبریز هستند

شخصیت هایی مانند کریم مردانی آذر شناسنامه اجتماعی و فرهنگی تبریز هستند