مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-08سياسي

تشکیل پرونده قضایی درباره تقاطع غیرهمسطح دهبکری بم


در قسمتی از پروژه کار مهندسی و اصولی انجام نشده و همچنین سازمان بازرسی نیز گزارش کرده پرونده ای در دادگستری شهرستان بم تشکیل شود زیرا عوامل ذیربط موجب تضییع حقوق بیت المال شده اند.

- تشکیل پرونده قضایی درباره تقاطع غیرهمسطح "دهبکری" بم ایسنا/کرمان دادستان کرمان گفت: در قسمتی از پروژه کار مهندسی و اصولی انجام نشده و همچنین سازمان بازرسی نیز گزارش کرده پرونده ای در دادگستری شهرستان بم تشکیل شود زیرا عوامل ذیربط موجب تضییع حقوق بیت المال شده اند.

مهدی بخشی امروز 16 مهرماه در حاشیه بازدید از تقاطع غیرهمسطح محور بم – دهبکری، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موانع موجود در اجرای پروژه بررسی شده و باید برطرف شوند.

وی افزود: هفته آینده جلسه ای درباره این پروژه با اداره راه و شهرسازی، راهداری و شرکت نفت برگزار می شود و مشکل سوخت را که پیمانکاران مطرح می کنند باید رفع شود.

بخشی با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای پروژه و کاهش تصادفات در این محور بیان کرد: با وجود همدلی و وحدتی که بین نهادها در سطح استان به خصوص شهرستان بم وجود دارد، پروژه نیز سرعت بیشتری خواهد گرفت.

دادستان مرکز استان کرمان گفت: در قسمتی از پروژه کار مهندسی و اصولی انجام نشده و همچنین سازمان بازرسی نیز گزارش کرده پرونده ای در دادگستری شهرستان بم تشکیل شود زیرا عوامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده قضایی درباره تقاطع غیرهمسطح دهبکری بم

تشکیل پرونده قضایی درباره تقاطع غیرهمسطح دهبکری بم