مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 11:052023-10-19فرهنگي

معرفی برگزیدگان بخش مسابقه نخستین سوگواره شبیه خوانی راوی رزم استان یزد


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و دبیر نخستین سوگواره استعدادیابی شبیه خوانی نوجوانان و جوانان استان یزد اعلام کرد: هیات بازبینی و انتخاب سوگواره پس از بررسی های به عمل آمده تعداد 61 اثر را شایسته حضور در بخش مسابقه حضوری دانستند.

- ایسنا/یزد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و دبیر نخستین سوگواره استعدادیابی شبیه خوانی نوجوانان و جوانان استان یزد اعلام کرد: هیات بازبینی و انتخاب سوگواره پس از بررسی های به عمل آمده تعداد 61 اثر را شایسته حضور در بخش مسابقه حضوری دانستند.

احسان عابدی در این باره تصریح کرد: از بین 97 اثر رسیده به دبیرخانه سوگواره راوی رزم، تعداد 61 اثر به بخش مسابقه نهایی سوگواره راه پیدا کردند که از این تعداد 30 اثر در بخش نوجوانان و 31 اثر هم در بخش جوانان به رقابت خواهند پرداخت.

وی گفت: هیات بازبینی و انتخاب سوگواره شامل سید جواد نقیب ، مهدی بیکی و حمید رضا راستی زیر نظر محمد رسول شجاعی دبیر تخصصی این سوگواره، کار بازبینی و انتخاب آثار ارسالی به دبیرخانه سوگواره را بر عهده داشتند که پس از بررسی های به عمل آمده تعداد 61 اثر را شایسته حضور در بخش مسابقه حضوری دانستند.

عابدی اظهار کرد: نخستین سوگواره شبیه خوانی استانی راوی رزم با هدف شناسایی و استعدادیابی نوجوانان و جوانان در هنر آیینی مذهبی شبیه خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان بخش مسابقه نخستین سوگواره شبیه خوانی راوی رزم استان یزد

معرفی برگزیدگان بخش مسابقه نخستین سوگواره شبیه خوانی راوی رزم استان یزد